Jom Menjadi Rakan Blog Shakhanf... Daftar DI SINI.

Name:
Email Address:

form mail

Tuesday, June 23, 2009

Kejayaan Di Bentuk Dari Dalam.


Kemahuan di dalam diri Anda akan menarik dan menghasilkan hasil-hasil yang ada diluar diri Anda.

Agar Kita berdaya untuk menarik dan menghasilkan hal-hal yang kita inginkan, maka ikutilah 3 langkah berikut ini:

Pertama:

"Mengetahui apa yang tidak diinginkan" akan memancarkan kejaiban pada diri Anda. "Mengetahui apa yang tidak diinginkan" adalah kenyataan Anda masa kini. Dan kenyataan tersebut akan berubah. Yang tidak Anda mahukan adalah biasanya berupa keluhan, ketidakpuasan, dan tentu saja sesuatu yang tidak mahu Anda miliki, tidak mahu ada pada diri Anda, dan tidak mahu ada pada diri orang lain.

Kedua:

Jika Anda tahu bahwa Anda mampu memiliki segalanya, menjadi segalanya atau melakukan segalanya, kemudian pertanyaanya adalah: Apa yang Anda mahu? 'Trick'nya adalah dengan mengubah setiap keluhan di sekitar kita menjadi APA YANG ANDA INGINKAN.

Mulailah fokus pada arah ke mana Anda akan pergi, bukan dimana Anda berada saat ini. Memfokuskan kembali pada apa yang Anda inginkan akan mengarahkan Anda kepada apa yang Anda inginkan. Jika kita fokus pada kekuarangan, maka kita akan mendapat kekurangan. Jika kita fokus pada kekayaan, maka kita akan mendapatkan kekayaan. Persepsi kita menjadi 'magnet' yang menarik kita ke arah yang kita inginkan.

Ketiga:

Membersihkan fikiran. Kita akan mewujudkan apa yang kita inginkan jika kita membersihkan semua penghalang yang ada dalam fikiran kita yang mana lebih jelasnya sebagai daya pemikiran NEGATIF. Kepercayaan-kepercayaan Anda adalah bagaimana Anda menghasilkan kenyataan. Kepercayaan, sedar atau tidak sedar menghasilkan kejadian.

Sebelum kepercayaan yang menghasilkan kejadian tersebut hilang, kejadian tersebut akan terus terjadi. Fokus menghasilkan kekuatan.Lihatlah pada daftar keinginan Anda dan lihat tujuan apa yang menjadi pembakar semangat pada diri Anda.

Ingatlah..Kejayaan Tak kan Datang Bersembah Di kaki kita. Kejarlah KEJAYAAN berdampingkan minda yang POSITIF.
Katakan Aku BOLEH..!!!

No comments:

Post a Comment