Jom Menjadi Rakan Blog Shakhanf... Daftar DI SINI.

Name:
Email Address:

form mail

Wednesday, July 6, 2011

Salam ke Langkah Baru... Selepas lama blog ini menyepi.

Salam sahabat salam cemerlang,
Buat rakan-rakan pembaca yang secara langsung atau tidak langsung ke blog ini. selepas setahun menyepi dari menulis blog kerana terlalu tumpukan kepada kerjaya.. Dulu selepas tamat pengajian di universiti aku banyak menghabiskan masa aku untuk mencari kerjaya yang tetap. Alhamdulillah berkat sokongan keluarga,saudara mara, orang tersayang dan sahabat handai akhirnya aku mendapat pekerjaan tetap seperti yang aku harapkan. Rasa hati ini mampu untuk sedikit senyum dalam melangkah ke alam kehidupan yang penuh mencabar. Bagi yang belum dapat kerja dan masih tercari-cari kerja aku doakan agar kalian dapat kerja secepat mungkin seperti yang diimipikan. Jangan mengalah dan jangan berhenti berusaha... Biar keluar peluh JANTAN sekalipun teruskan usaha. Insya-Allah dipermudahkan Allah urusan kita semua.

Aku sertakan di sini link untuk mencari peluang kerja kosong "KLIK". SELAMAT MAJU JAYA.

Untuk ruangan blog ini aku akan isikan apa jua bentuk info-info yang aku rasakan menarik, yang membina dan segala macam idea bagi dikongsikan kepada para pembaca yang mencelah sama ada untuk sedetik atau pun berjam-jam menyelongkar secara sengaja mahupun tidak sengaja ataupun buat-buat tidak sengaja..hehe

Inilah blog peribadiku yang akan aku ketengahkan segala info-info yang aku rasakan perlu untuk kita menjadi seorang manusia sebenar-benar manusia (ayat poyo sket..hehe).

Okeylah..untuk kali ini aku tak nak berceloteh panjang cukup sekadar mengucapkan salam perkenalan dan salam pertemuan setelah sekian lama aku menyepi..

Sehingga berjumpa lagi di arena penulisan ini...
Salam perjuangan dan salam semangat untuk sahabat-sahabat semua.


"Jangan mudah mengalah selagi kita belum kenal sebetulnya tentang diri kita. Apa yang penting selami diri dan ketahui kemampuan diri..Bangkit dan mulakan langkah baru yang lebih yakin dan kukuh.Ingat!! Tumbang sekali sebenarnya adalah untuk kita bangun dari terjaga bukan bermakna membuktikan yang kita kalah selamanya."

No comments:

Post a Comment